Hálaadás napja Costa Ricában

Két évvel ezelőtt Ben és én Costa Ricában voltunk a Hálaadás héten. Még azt sem emlékszem, hogyan vagy miért kaptuk meg az ötletet, hogy odamenjünk, de még mindig azt gondolom, hogy ez volt a legjobb utazás, amit valaha megtettünk (talán még a belize -i nászútot is verjük)!
A Hálaadás napján Manuel Antonio -ba és a Nemzeti Parkba (és a strandba) mentünk. Ez volt az utazásunk legfigyelemreméltóbb napja és egy T-nap, amelyet soha nem fogom elfelejteni! Teljes paradicsom volt.

Voltak majmok, iguánok, mosómedvek, madarak és még egy laza is! A majmok és a mosómedve agresszíven próbált lopni ételt az emberektől!
Legújabb videóim

A podcast összefoglalja augusztus 6 -tól
És itt van egy új videó, amelynek gyors áttekintése 3 podcastról, amelyeket tegnap hallgattam.
A podcastok visszaszorították:

A drámaklub – 2018. április epizód Monica Lewinsky -ről és 2018. július epizódról Conan O’Brienről és a York Fergie hercegnőről. Érdekes cucc!

A reggeli pirítós podcast – a mai epizód a forró témákról, beleértve az E -t! Hírek bejelentése, hogy a show -t teljesen lemondják (a Times -t az utóbbi időben kissé váltották fel, de most vége).

Juicy Scoop Heather McDonald -val – Interjú Sandy kapitányával a Földközi -tenger fedélzetéből

További videók

00:00
08:21
07:26

És miután egy kicsit túráztunk, úszunk az óceánban, és hirtelen valaki parton kezdett kiabálni valamit, és az irányba mutatott. Egy második „cápa!” Átmentem a fejemen! De ez egy jelentős tengeri teknősnek bizonyult. Folyamatosan jött a levegőbe, és megpróbáltam úszni mellette, ameddig csak tudtam. Best.hanksgiving.ever.

Néhány napig egy öko-lodge-ban maradtunk, és reggelit ettünk minden reggel a zöld szépségben. Imádtam a Costa Rico -i ételeket – rizs, bab és hal!

Felmászottunk egy vulkánra …

És átadta a „Peligro!” Jelek, mert veszélyesen élünk.

Itt van a kilátás egy tóra a vulkánból …

Az esőerdőkben béleltünk.

Elképesztő volt. Gyerekkorom óta őrült szerelmem volt az esőerdők iránt. Valójában álom volt az, hogy megnézem az esőerdőt. Nagyon szeretnék most más esőerdőket is felfedezni! Mentse el az esőerdőt !!

Béreltünk egy autót, és felfelé és lefelé haladtunk a Csendes -óceán partján, de voltak akadályok az út mentén …

Ben szerette a friss kókuszdiólevet? Ez csak nem az én dolgom.

Meglátogattunk egy kávéültetvényt is, és friss Costa Rico -i kávét élveztünk.

Új barátokat szereztünk … itt van egy coci?

És kóbor kutyák voltak mindenhol.

Ez eléggé duzzadt meghajtó a vulkánoktól (szárazföldi) a strandig, de teljesen megéri a kilátást.

Azt hiszem, a Hálaadás napja a kedvenc ünnepem (mert szeretem az ételt)! És ez a Costa Rica utazás volt a kedvenc T-napom. Ben és én beleszeretünk Közép -Amerikába ezen az utazáson, és álmodtunk arról, hogy felfedezzük a régió más országait (tehát a Belize Nászút).

Remélem, hogy figyelemre méltó hálaadás napja van !!! Most vissza kell térnem a főzéshez …

Küldje el nekem a munkafüzetet